10 Ekim 2011 Pazartesi

Bloggerlardan beklentim Başbakanlık makamına geçmeleri

 Devir bloggerların devri. Dur durak bilmiyorlar, nereye baksam onları görüyorum. Tüm defilelerde, event'lerde, organizasyon ve davetlerde, açılışlarda, partilerde herrr yerde onlar var. Geçen gün ne yapmışlar biliyor musunuz? Bir defilenin stylingine soyunmuşlar, henüz neticeyi görmedim ama eminim onun da hakkını vermişlerdir. Bu kadar enerjiyi nereden buluyorlar diye herkes merak içinde. O kadar severek yapıyorlar ki işlerini, tüm enerji ve başarı buradan geliyor. İş demek yanlış aslında çünkü blogları onların hayatları olmuş. Vallahi bravo hepsine. İlerleyen dönemlerde nerelerde göreceğiz onları merak ediyorum. Recep Tayyip Erdoğan'ı bir günlüğüne de olsa makamından indirip yerine geçmelerinden korkuyorum:) Bunun onlar için zor olduğunu sanmıyorum ya...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder