6 Ocak 2012 Cuma

Yeni markamız My Best Friends hayırlı olsun...


Geçtiğimiz gün ünlü moda blogu "moda tukusu"nun bloggerları A&Y'in yeni çıkardıkları moda markası "My Best Friends" in açılış davetine gittim. Nişantaşı Orhan Ersek sokakta açtıkları mağazaları benim ofis-evimin bir üst katı. Yani üst kata çıkıverdim hehe...
Ayşegül ve Yasemin gibi iki komşu edindiğim için sevinçliyim. Tıkır tıkır neşeli topuk seslerini gün boyu dinliyorum:)) Yukarıda gördüğünüz fotoğrafları çekerken de çok eğlendik. Hep birlikte gülme krizi yaşadık. Hala gülüyorum baktıkça:))


Neyse gelelim sadede...
Hepsi özenle düşünülmüş, çok kaliteli kumaşlarla ve kaliteli bir dikişle hazırlanmış My Best Friends ürünlerine bayıldım. Ellediğinizde kaliteyi hissettiğiniz ürünler her zaman iş yapar. Sade ama etkileyici bir koleksiyon hazırlamış kızlar. Hem de öyle böyle değil kocaman bir odayı tasarımlarıyla dolduracak kadar geniş bir koleksiyon yaratmışlar...
Yolunuz Nişantaşı'na düşerse mutlaka bu şık koleksiyonu görün. Üstelik 2 güleryüzlü harika kadın Ayşegül ve Yasemin'le kahve içmek de yanınıza extra kar kalır:)



Tabiki blogger dostları "moda tutkusu"nu bu önemli günlerinde yanlız bırakmadılar:)


3 yorum:

  1. kolay gelsin,ellerinize emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Bu kalite hiç bir zaman yalnız kalmaz :)

    YanıtlaSil
  3. Güzel modeller var. Alttaki ortadaki olanı anlayamadım çok merak ettim neydi o ?

    YanıtlaSil