22 Ocak 2012 Pazar

APERATİVO


Dün akşam çok sevdiğim bir arkadaşımla buluşup Aret Vartanyan'ın Asmalımescitteki Yaşam Atölyesi'ne gittik. Aret'in toplu seminerlerinden ikincisine katılışımdı. Her dinlediğimde yeni birşeyler öğreniyorum. Gerçi bu ayrı bir post konusu şimdi başka birşeyden bahsetmek istiyorum. Seminerden çıkınca Aret'in önerisiyle Yaşam Atölyesi'nin hemen karşısındaki Aperativo isimli mekana gittik. Maksat biraz karın doyurmak, iki kadeh içmek biraz da dost sohbetiydi...
Aperativo 2 ay önce açılmış. Yılların başarılı işletmecisi Toga Çinkitaş'ı biliyorsunuzdur. Bilmiyorsanız da google'layarak daha önce neler yaptığını görebilirsiniz..


Tertemiz, şıkır şıkır, özenli bir mekan. Geceye şarap ve birkaç aperatif ile başladık. Soğan halkaları, kuşkonmaza sarılmış et, keçi peynirli bruschettalar nefisti. Gecenin bombaları ilerleyen saatlerde Tolga'nın önerisiyle denediğimiz Belvedere votka ile hazırlanmış kokteyller ve devasa boyutlarıydı:) Benim favorim Satsuma idi bir de salatalık ile hazırlanmış Martini.
Aperativo'da beni en çok etkileyen şey müzik sistemi oldu. O minicik mekanda paraya kıymışlar, dev gibi bir müzik sistemi kurmuşlar. Dans etmeden durmak ne mümkün... Sadece bu bile Aparativo'yu seçmek için bir neden.
Hızlı ve ciddi bir personeli var, nefis müzikler yapan sempatik bir DJ'i, kapıda son derece beyefendi ve güzel konuşan bir bodyguard'ı, en önemlisi tüm bunları sağlayan  tecrübeli ve titiz bir işletmecisi.
Asmalımescit'e yolunuz düşmezse de düşürün ve Aperativo'ya mutlaka uğrayın.

.

2 yorum:

  1. Asmalı Mescitteki tartışmasız en iyi yer. Boşuna yer gezmeyin. Diğerleri off pera filan Aperativo yanında çok avam kalıyor. Asmalı Mescite kalite gelmiş. Aperativoda ye iç eğlen dön!

    YanıtlaSil
  2. Bir kere gittim müdavim oldum.Ambiyans sıcacık.. Mutfak desen Four Seasons sanki asmalıya gelmiş, içki; böyle Mohito bırak Türkiyeyi kıta Avrupasında içmedim...Müzik harika eğlendiriyor... Kalite Kalite Kalite.. Kaliteli yaptın mı oluyor işte.. bu kadar..tek geçiorum

    YanıtlaSil