29 Kasım 2011 Salı

Bloggerlar'ın kıyasıya rekabetini yaşayanlar anlatıyor...


Reyhan'la Her Şey sitesinin blogger'ına; blog hayatını, sosyal medyayı, bloggerlar arasında son zamanlarda olan biteni sordum o da tüm samimiyetiyle cevapladı... Özellikle bloggerlar arasında geçen kıyasıya rekabet hakkındaki düşüncelerini ve yaşadıklarını mutlaka okuyun... Röportajı okuduktan sonra siteye de mutlaka göz atın:)
Blogunu buradan gezebilirsiniz... 

Ne zamandan beri blog yazıyorsunuz?
27 Aralık 2009’ dan beri..
Bloggerlık bir meslek olabilir mi sizce? Yani hayatınızı bununla idame ettirebilir misiniz?
Günümüzde blogger olmak çok popüler gibi görünse de şimdilik bir meslek olması zor gibi görünüyor, bu bağlamda hayatımı bloggerlık ile idame ettiremem, ettiren de yoktur diye bir düşünceye sahibim. Ama gelecek sürprizler de getirebilir..
Kaç takipçiniz var?
An itibariyle 953
Onlarla buluşup görüşüyor musunuz?
Henüz görüşmek kısmet olmadı.
Peki ya bloggerlar ile?
Sıkı iletişim içerisinde olduğum blogger dostlarım var. Onlardan da henüz sadece biriyle görüştüm, çok da sevdim, 40 yıllık dost gibiydik ilk karşılaşmamızda. Diğer birkaç dostla da hiç görüşmedik ama telefon ile sıkı irtibatımız vardır. Zamanın karşıma daha pek çok dost blogger çıkaracağından çok eminim.
Bloggerlar arasında kıyasıya bir rekabet görüyoruz bu konuda ne düşünüyorsunuz?

Bu rekabetin farkındayım ancak anlamakta açıkcası zorluk çekiyorum, neyi paylaşamıyoruz bilemiyorum. Blogum benim için iyi bir kaçış noktasıdır. Hobi olarak blog yazmaktayım, blogumda yazdıklarım ve bulunduğum paylaşımlar beni rahatlatmaktadır. Dolayısıyla birileriyle rekabete girerek kendimi strese sokacağıma blogumu kapatırım daha evladır. Katıldığım ilk blogger etkinliğinde nasıl da heyecanlıydım, bir sürü bloggerla tanışacak, yeni dostluklara yelken açacaktım. Ama hayal kırıklığı yaşadım. Kimse kimseye sormuyordu bile senin blogun hangisi diye.. Birbirlerini tanıyanlar grup olmuşlardı. Şimdilerde ise hiç hoş duyumlar almıyorum, yok o firma benim sponsorum sen o firmayla ilgili yazı yazamazsın vs. şeklinde bloggerlara mailler atmalar, yok falanca bloggerları etkinliklere davet etmeyin diye PR şirketlerine baskılar.. Benim anlamadığım PR şirketlerinin buna nasıl göz yumduğudur. Acaba firmaların bu parsel işinden haberi var mıdır? 
Her şey bir yana blog yazmaktan son derece mutluyum, dost bloggerlara da her zaman kapım açıktır, elimden gelebilecek olan bir şey varsa da bir blogger dostumdan asla esirgemem, esirgemeyen blogger dostlara sahip olmak ise mutlu kılıyor beni.
Sosyal medyayı aktif kullanıyor musunuz?
Kesinlikle evet... Hatta bir sosyal medya bağımlısı olduğumu da itiraf edebilirm.
Sosyal medyanın gücü hakkında ne düşünüyorsunuz?
Pozitif yönde kullanıldığı sürece güç sosyal medyanındır. En son örnek Van depremi. Sosyal medyanın en etkin gücü orada kendini belli etti. Güzel organizasyonlar oldu. Ve ben bundan gurur duydum.



.

4 yorum:

  1. Harika bir yazı olmuş. Tebrilk ederim .

    YanıtlaSil
  2. Her cümlesine katıldığım samimi bir yazı olmuş..
    Zaten okumaktan keyfi aldığım bir blogger Reyhan'la Her Şey..

    YanıtlaSil
  3. ne kadar doğru konuşmuşsun hepsine katılıyorum keşke daha fazla soru olsaymış okumaktan keyif aldım :)

    YanıtlaSil
  4. Keyifle okudum canım. Bloggerlar arasındaki rekabet bence de sinir bozucu derecede gereksiz. Daha çok röportajını okumak dileğiyle, sevgili Freemag'e bu harika yazı için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil