16 Kasım 2011 Çarşamba

Sofa Otel'in İtalya'dan selamı var.

Milano'ya indiğimiz gün havaalanında unuttuğumuz kayıp bavulu aramak için sabah havaalanına gittik. Rezalet; sabah 6.30 da kalktık yollara düştük... Hem keyifsiz hem uykusuz hem üşüyerek. Neyse ki güzel bir gelişmeyle beraber bavulumuza kavuşmuş olarak otele döndüğümüzde otel lobisinde yine bir sürprizle karşılaştım. Yine diyorum çünkü benim hayatım sürprizlerle dolu ger-çek-ten! Meğerse bugün bizim Straf Otel’de Design Oteller’in buluşması varmış. Bilmeyenler için kısa bir açıklama; Design Oteller Alman menşeili bir kuruluş. Tüm dünyadaki bağımsız ve lüks otelleri bir araya toplayan bir zincir.




 Böyle bir organizasyonda hem de kaldığım otelde, masalardan birinde benim memleketime ait bir otel görmek bana bugünün en büyük sürpriziydi. Türkiye’yi en sevdiğim otellerden biri olan The Sofa Hotel temsil ediyordu. Sofa Otel’i temsil eden Events Manager Ceyda Noyan’ı sizin için çektim hemen:)
Bu arada kndisinden öğrendim ki; Türkiye’de Design Oteller’e kaytılan 2 otel var. Biri Sofa, diğeri Hillside Su…
Şimdilik böyle, bakalım İtalya daha ne sürprizler hazırlıyor görelim:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder