24 Kasım 2011 Perşembe

Günseli Kato ile "kısa kısa" oyunu

Geçtiğimiz günlerde Freemag e-dergi için Günseli Kato ile yaptığım röportajın sonuna hemen bu küçük oyunumu ekledim her zamanki gibi... Çok seviyorum kısa sorulara kısa cevapları. Benim için bu bir çeşit oyun, çok eğlenceli:)
Blogda ise başını-sonunu, kesmeden naif haliyle, olduğu gibi yayınlamayı seviyorum. E-dergide röportajın tümünü kesilmiş, biçilmiş vaziyette göreceksiniz. Benim blogum daha serbest çalışmalarım için var:))


Bu arada röportajın tamamı bir sonraki sayıda çıkacak çünkü sergi Aralık ayında başlayacak. Osmanlı minyatür sanatından esinlenerek yapılmış harikulade eserler var koleksiyonda. Ben merakla bekliyorum. Los Angelas'a kadar gidecek eserlerden bazıları. Yine ülkemizin adını sınırlar ötesine taşıyacak bir sanatçımızla gurur duyma zamanıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder