24 Kasım 2011 Perşembe

Alışverişcini'nin bilgisayar mühendisi olduğunu biliyor muydunuz?

En sevdiğim moda bloglarından biri Alışveriş Cini... Tanımayanlar için çok kısa bilgi vereyim;
25 yaşında. 
Boğaziçi Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği mezunu. 
Uluslararası bir şirketin teknoloji departmanında proje yöneticisi olarak çalışıyor. Önceleri sırf eğlence olsun diye başladığı ama şimdi hayatında büyük yer edinen ve profesyonel bir iş kadar ciddiye aldığı blogu Alışveriş Cini ise en keyif aldığı hobisi.


Freemag e-dergi için Alışveriş Cini ile yaptığım röportajdan 3 soru-cevabı burada da paylaşmak istedim.

Alışveriş Cini'nin diğer moda bloglarından farkı ne?
Alışveriş Cini modayı her koldan ele alan geniş konseptli bir blog. Direkt moda ile iç içe olmasa dahi herkesin içinde kendisine göre bir şeyler bulabileceği, okurken hem eğlenebileceği hem de kendine bir şeyler katabileceği bir blog. Üstelik çok da güncel, her gün mutlaka yeni bir yazı ekliyorum, çok zengin bir içeriğe sahip. Aynı zamanda Türkçeyi de takıntı derecesinde düzgün kullanıyorum, bunun öneminin büyük olduğuna inanıyorum özellikle de işiniz veya hobiniz "yazmak" ise. Blog sayesinde Alışveriş Cini okurları ile de aramda güzel bir bağ kurulduğuna inanıyorum, onlar benim en büyük motivasyonum. Okurlarla sıkı bir iletişim ve interaktif paylaşımlar bence sosyal medyayı klasik medyadan ayıran en önemli özellik.

Bloggerlık Türkiye'de algılanabiliyor mu?
Bir şekilde algılanıyor, bu kimi zaman çok doğru bir şekil oluyor kimi zaman da çok yanlış. Bu konu karşınızdaki kişiye göre değişiyor aslında. Bunu büyük bir değer olarak gören de var anlamsız gören de.

Bloggerlıktan para kazanıyor musun?
Markalarla birlikte yürüttüğümüz projeler için belli bir bütçem var. Bu bütçe dahilinde birlikte çalışmalar yaptığımız oluyor. Ama bu hiçbir zaman inanılmaz büyük rakamlar olmuyor. Zaten blog yazmadaki öncelikli amacım para kazanmak değil, eğlenmek :)


Devamı dergideeeee:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder