26 Kasım 2011 Cumartesi

PR ve reklam ajansları bülten göderirken dikkat!



Blog Ödülleri kazanan bloggerların, yarışmadan sonra blog hayatlarında nelerin değiştiğiyle ilgili araştırmamı yapmaya devam ediyorum... Geçen sene Turkcel Blog Ödüllerinde Gezi kategorisinde 2. olan
http://www.aylakilsu.com/ un blogger'ına sordum bu sefer. Bakın yarışmadan sonra ne değişmiş ne değişmemiş... 

"Blogger'lık hayatımda hiçbir şey değişmedi. Ödül aldığımdan beri bol bol içeriğimi bedava kullanmak isteyen dergi ve internet sitesi oldu. Ceşitli PR ajanslarının bültenlerini ve davetiyelerini alıyorum, büyük çoğunluğu benim blog konumla ilgisi olmayan konularda. Olumlu gelişmeler ise; bircok yeni takipçim oldu. Birkaç seyahat blogger'ı ile tanıştım, halen sitelerini takip ediyorum." 

Demek ki neymiş? 
PRcılar ve reklam ajansları bülten gönderirken biraz daha seçici ve dikkatli davranmalılarmış...



.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder