25 Kasım 2011 Cuma

Karşınızdaaaa Pinstyle'ın blogger'ı Pınar:)

Severek takip ettiğim moda bloglarından pinstyle ile bloggerlıktan ve bloglardan konuştuk...
http://pinstyle.blogspot.com/ 

Kaç yıldır bloggersın?
Blogumu yaklaşık 2 sene önce açmıştım ama bu kadar aktif bir blogger olarak 1 senedir. 
Nereden çıktı blogger olma fikri?
Zaten moda sektörünün içinde olduğum için yazılarımı ve trend yorumlarımı insanlara bir şekilde dergi aracılığıyla veya yaptığım çekimlerle aktarıyordum. Blogger olma fikri ilk duyduğum anda aklıma yattı. Biraz inceledikten sonra da “ben zaten bir blogger”ım dedim ve geldim.
Çok fazla moda blogu var… Blogun hangi özelliğiyle diğerlerinden ayrılıyor?
Aslında ben blogumu “stil” olarak tanımlamayı daha uygun görüyorum. Çünkü son moda haberlerinden çok neyi, nasıl giymeli, bugün ne giymeli tarzında konular hazırlıyorum. Belki de ayrıldığım konu bu diyebilirim. Sayımızın çok olması da güzel aslında. Herkesin kendine yakın bulduğu stili takip etme imkanı doğuyor böylece.
Moda senin için ne ifade ediyor?
Her şey, çok şey! Hayatımın büyük bir kısmını kaplıyor. Nefes almak gibi dersem abartmış olmam. Çünkü “moda” nın yer almadığı bir hayat yaşamadım hiç o yüzden de olmazsa olmaz gibi geliyor.
Modacı olmayı düşündün mü?
Düşünmedim ama “bu işin içinde olmasaydın ne yapardın?” diye sorsanız, tasarımcı derdim.
Hangi modacılar favorin?
Dünyada en sevdiğim marka tartışmasız, Balmain, her parçasına sahip olmak istiyorum. Alexander McQueen’in yerine kimseyi koyamam diye düşünüyorum. Türkiye’den ise, Hüseyin Çağlayan, Dilek Hanif, Dice Kayek aklıma ilk gelen isimler.
Para kazandığın işin nedir?
Editörlük ve styling. Gelin dergisinin yayın direktörlüğünü yapıyorum.
Bloggerlıktan para kazanılır mı?
Tabi ki  kazanılır ve zaten de kazanılmalı diye düşünüyorum. Ama ince bir çizgi var, moda sektörünün hiçbir dalı para kazanmak için yapılmamalı. Severek yapılan her iş illa ki her konuda başarıyı getirir zaten.

 Blogger olmak isteyenlere tavsiyelerin nedir?

Tek bir konu üzerine yoğunlaşmaları ve anlatım dillerinin kendilerine has olmalı çok önemli diye düşünüyorum.
Takipçilerini nasıl arttırıyorsun?
Sosyal medya benim için yeterli oluyor.
Kaç takipçin var?
Üye sayım şuanda 50. Günlük tıklanma oranım ise ortalama 500 oluyor.   
Onları arttırmak için neler yapıyorsun?
Üyeleri arttırmak için değil de daha çok insana ulaşmak amacıyla Facebook'ta bir sayfa açtım pinstyle için. Burada blog kullanmayan insanlara da ulaşıyorum ve çok fazla feedback alıyorum.
Günde kaç saatini internette geçiriyorsun?
Telefondan girdiklerimi de sayarsak sanırım her saatini.
Peki ya özel hayat?
Bir akrep kadını olarak bunu söylemek istemezdim ama şuanda kimse yok.
Başarı senin için nedir?
Tatmin sanırım. Her açıdan doyuran, besleyen bir şey beni. Ama hırs kelimesini sevmiyorum.                 
Blogunu başarılı buluyor musun?
Kendi tarzımı, anlatım dilimi seviyorum. Aldığım mailler de başarılı olduğumu gösteriyor, en güzel yanı da o mailler ve mesajlar zaten.
Takipçilerinle tanışıp, buluşuyor musun?
Henüz öyle bir fırsatım olmadı ama en yakın zamanda bunun için bir şeyler yapıcam.
Aşk var mı:)
Yok yok yok ama olacak olacak olacak:)


.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder