19 Kasım 2011 Cumartesi

Luini'nin sırrı ne?


Hava bugün o kadar güzel ki, attım kendimi sokaklara yürüdüm durdum.
Otelin paralel sokaklarından birinde inanılmaz bir kalabalık görünce önce bir olay filan var sandım ama sonra anladım ki burada herkesin fanatik derecede sevdiği bir yiyecek kuyruğu.
 Adı Luini ve aşağıda gördüğünüz gibi mekanın 2 kapısı var.

Bu sokağın sağ yamacına doğru giden kuyruk,

 Bu da sol yamacına... Yani sokak baştan başa kuyruk...


Adı Luini demiştim di mi, işte böyle şeyler satıyor.
 Yiyemediğim için nasıl birşey olduğuna dair henüz yorum yapamıyorum:(
Baktım bu kuyruk beklenmez  ben başka yerde karnımı doyurmaya karar verdim ama öğrendim ki akşam 8de kapıyormuş, 7 gibi damlarım ben buraya. Akşama yazıcam bakalım neymiş sırrı. Ciao...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder