20 Kasım 2011 Pazar

Yine boğazım düğümlendi...

Size bir blogdan alıntı olan bu yazıyı hiç ellemeden aktarmak istedim. Her okuduğum blogla, her tanıştığım bloggerla farkındalığım artıyor... Aşağıdaki blogger'da ülkemde bu gibi acıları yaşayan büyük çoğunluktan biri. Boğazım düğümlendi, söyleyecek söz bulamıyorum...



17 yaşında annem ve babam beni baskıyla amcamınoğluyla evlendirirken bu baskıya dayanamadığım ve pes edip evlendiğim için kendimi ömrüm boyunca asla af etmeyeceğim .

Oğlumu bebekken ve çocukken dövdüğüm için kendimi ömrüm boyunca asla af etmeyeceğim .

Bu konuyla ilgili  yüzlerce , hatta binlerce post yazabilirim . Ama yazarsam ağlarım , ağlarsam ertesi gün gözlerim çok şişiyor. Sonra '' ne çok uyumuşsun , gözlerin şişmiş'' diyorlar . Oysa ağladığım için öyle, ama demem ...

Henüz evliyken bir  geceyarısı başlayıp sabaha karşı bitirdiğim ağlama gecemin sabahında ,uyandıktan sonra banyoda elimi yüzümü yıkarken aynada kendime baktığımda , gözümün biri içine kaçmış , küçülmüş ve gözümde görünmez olmuş , diğer gözüm ise dışarı çıkmış , gözkapağım balon gibi şişmiş şekilde gördüğümde ''ne kadar üzülmüşüm  dün gece , ne kadar ağlamışım , demek ki ne kadar mutsuzum '' diyerek bir de o halime ağlamıştım.

Büyüdüm sonra , boşandım . 31 yaşındayım şimdi. Şimdi kim bana istemediğim şeyi yaptırabilir. Kim annemden daha çok sevebilir. Annem beni sevdi mi ? Kim beni anne kelimesinin yüceliğine inandırabilir ? Beni en çok babam severdi . Sahi sevdi mi ? Sevdiyse neden beni zorla evlendirdi ? Peki ben ? Neden hayır demedim , neden ? Neden gelinlik denilen ama kefenim olan o beyaz bezle koşarak , kaçmadım . Neden koşup gitmedim o evden .Nereye gidecektim ki ...

Ben hep rüyalarda buluşuruz şarkısını söylerim. Hayallerim aklıma gelir . 17 yaşım aklıma gelir . Bazen , mucizeler gerçek olsa , o zamana dönsem der , kendime sarılmak isterim .Ne kadar aptal bu kız derdim , acırım kendime , öperdim ...

Ablam sen o zamanlar çocuktun diyor , senin suçun yok diyor. Annemse yaptım bir hata diyor. Babam öldü.Bak yine ağlamaya başladım . Kapat konuyu Kibritci Kız ...

Geçen bir yazıda şöyle diyordu ; af etmemek karaciğeri hasta ediyor. Benim cici karaciğerim işin çok zor.

Benim cici karaciğerim ...


Yazının orjinalini blogdan okumak ve blogger'ı takip etmek isterseniz linki aşağıda 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder