23 Kasım 2011 Çarşamba

Mozaiğin modernize hali SICIS

 Dün akşam Nişantaşı'nda yeni bir mağaza açıldı. Aslında dekorasyon ürünleri ya da mimari konulu açılış ya da etkinliklere pek katılmıyorum. İlgi alanım değil. Ama tasarımcı arkadaşım Aysun Aykaç arayıp da "mutlaka gelmelisin İtalya'dan nefis ürünler var hem de bale ziyafeti..." diyince dayanamadım tabi:)


 SICIS; İtalyan menşeili, mozaiğe çağdaş boyut kazandırmış dev bir marka... Ürünleri gerçekten birer sanat eseri. Ben en çok bu kadın figürlüsünü evimde görmek isterdim. O nedenle yakından da çektim inceleyin diye. Şıkır şıkır parlıyorlar, nefis...

                  Bunlar da yüzlerce çeşit içinden birkaç ürün örneği... 




Sadece zemin ve duvar mozaiği çalışmamışlar. Yukarıda gördüğünüz güllü koltuk ve aşağıdaki kuşlu sandalye gibi bir çok oturma grubunda da de yer yer mozaikler kullanılmış... Ayrıca SICIS yakında mücevher üretimine de başlayacakmış.

 


    Güzel de bir bale gösterisi izleyip geceyi noktaladık:)
                                            İÇ MİMAR AYSUN AYKAÇ

                                                 FİRMA MÜDÜRÜ MELEK DEMİRCİOĞLU


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder