13 Kasım 2011 Pazar

İS Tİİ YOO RUMMM!!!


Salı günü Milano'ya uçuyorum. Dünya çapında bir sağlık konferansına katılacağım. Ben, yürekten desteklediğim Kansersiz Yaşam Derneği'nin daveti ile gidiyorum. Çok heyecanlıyım. Detayları sonra yazacağım şu an sadece bir nüanstan bahsetmek istedim. Ama benim için çoook büyük bir nüans:) Katılacağım konferansın onur komitesinde kim var biliyor musunuz? Benim hayran olduğum Ferzan Özpetek. Bana gelen kitapçıkda onun resmini görünce çok heycanlandım. Neden mi?
1.si ben gerçekten ona hayranımdır. Türkiye'ye geldiğinde bir türlü yakalayıp kendisiyle tanışma fırsatım olamadı. Şimdi bunun için bir fırsatım var. Öğrendim ki onur komite üyeleri çok büyük aksilik olmadıkça etkinliklere katılıyorlar. Yani Özpetek orada olacak:)
2.si Ferzan Özpetek benim için hayatın kendisidir. Çünkü onun filmleri hayattır, dostluktur, aşktır, insan kokar, insanlığını hatırlatır, neden yaşadığını sorgulatır, duygu seli yaşatır, sarsar, silkeler, kendine getirir... Suni dünyadan uzaklaşır, gerçek dünyaya yaklaşırsın. Böyle bir adamla, hem de ruhunu beslediği İtalya'da tanışmak benim için büyük bir şans olacaktır. Umarım gelir, umarım tanışabilirim...
İşte öyle.. Bir heyecanımı sizinle paylaşayım istedimde:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder