7 Kasım 2011 Pazartesi

Forbes'ı kınıyorum!


Forbes dergisi TT Custom Choppers'ın yaratıcısı ve sahibi Tarhan Telli ile röportaj yapmış. Tarhan Telli'den ÇAPIR üstadı diye bahsetmiş, neymiş efendim depodan bozma bir yerde üretim yapıyormuş, falan filan.. Röportajı okursanız nasıl bilinçli bir karalama kampanyası olduğunu görür ve hissedersiniz. Ben tesadüf bu ya 2 gün önce röportaj için Tarhan'ın atölyesini, ofisini ve evini ziyaret etmiştim. Kapıdan girer girmez bir Türk olarak gurur duydum. Evet depodan bozma bir atölye ama orada harikalar yaratılıyor, 32 kişi tamamen el işçiliği ile bazen 3 ay bazen 8 ay süren çalışmalarla sadece motorsiklet değil birer sanat eseri yaratıyor. Hadi onları geçtim, diyelim ki benim subjektif görüşlerim bunlar... Somut bilgilere gelelim o halde. Dünyada şu an en pahalı "altını çiziyorum en pahalı" motoru Tarhan Telli satıyor. 2013'e kadar da siparişleri dolu. Yani siz şimdi sipariş veriyorsunuz, üstelik parayı da peşin veriyorsunuz ve motorunuzu 2 sene sonra alıyorsunuz. İnsanlar ondan aldıkları motorlarını kışın salonlarına koyuyorlar gelen misafirlerine gösterebilmek için. Çünkü her biri ince ince düşünülerek, aylar süren el işçiliğiyle yapılıyor. Yani birer sanat eseri. Satış rakamları da ortada... O halde herkese düşen bir görev var burada; İster sevsin ister sevmesin, desteklesin veya desteklemesin, çamur atmadan saygı duymak! Bir Türk markası yarattığı ve dünyaya duyurduğu için...
Sevgili Tarhan seni izlemeye ve desteklemeye devam ediyoruz, onlara verilecek en güzel cevap şu ana kadar yaptıklarına aynen devam etmek olacaktır. Sevgilerimle:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder