25 Kasım 2011 Cuma

Geçen senenin ödüllü blogu Kelebek Diyeti

Turkcell Blog Ödülleri'nin neticelenmesine az kaldı. 5 Aralık'ta öğreneceğiz derece alanları. Ben de bir taraftan bu yarışmaların faydalarını inceliyorum. Önceki yıllarda kazanan bloggerlara soruyorum; ödül aldıktan sonra değişen birşey var mı, neler değişti? Bazısı pek birşey değişmedi diyor, bazısı da çok şeyin değiştini söylüyor.
Geçen senenin Blog Ödüllerinde En İyi Kadın Blogları kategorisinde 2. olan Kelebek Diyeti'nin bloggerına da sordum, bakın cevabı;

"Blog ödülleri en iyi kadın blogları 2.liği hem blogum hem de benim için farklı bir deneyimdi. Öncelikle izleyici sayım arttı. Farklı blog yazarları tarafından da tanınmamı sağladı ve böylece hayatıma çok güzel insanlar kattı. Kelebek Diyeti'nin sosyal medyada tanınan ve firmaların takip ettiği bir blog olmasını sağladı. Mesleğimin yanında artık bloggerım da diyebiliyorum."

Blogu da buradan inceleyebilirsiniz; http://www.kelebekdiyeti.net/


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder