12 Kasım 2011 Cumartesi

Sürprizin Böylesi...

 Bugün yine sürprizlerle dolu bir gün oldu. Sabah köpek maması almaya girdiğim pet shop'ta çok sevdiğim ve beğendiğim Gülsen Işık ile sohbet etme şansı buldum, sonra öğle yemeğine gelen eski dostum Nurtan Eraslan'ın Tesyev'in Başkanı çok sevdiğim abim Yavuz Kocaömer'in eski bir dostu olduğunu hatta vakfı beraber kurduklarını öğrendim. Hemen aradık Yavuz abimle konuştuk. Almanya'dan döner dönmez hep birlikte yemek sözü verdi:) Akşamüzerinin sürprizi de sağlıklı yaşam uzmanı Osman Müftüoğlu'na giderken bana kahveye gelen çoook sevdiğim Kansersiz Yaşam Derneği Başkanı Dida Kaymaz'dı. Dida bana gelirken vitrinde gördüğü ve çok beğendiği elbiseden bahsedince hadi gidip bakalım dedik ve fırladık dışarı. Benim ev/ofisimin 2 adım ilerisindeki butiğe girdik. Şahane bir elbise uçuş uçuş bize göz kırptı:) Olur mu olmaz mı derken, dünya tatlısı bir hanımefendi bize yardımcı oldu ve ne renk istersek, hangi beden istersek hazırlayabileceğini söyledi. Elbiselere bakarken böyle güzel ürünleri olan bir markayı neden bilmediğimi sordum hem kendime hem de butik sahibesi hoş hanıma. Meğerse kendisi ünlü tasarımcımız Jale Hürdoğanmış:)) Fashion Week'teki defilede Şenay Akay'ın giydiği Jale Hürdoğan tasarımı mavi elbiseyi ben de bloguma taşımıştım o kadar beğenmiştim yani:)) Markasının adı Janucha. Topağacı yokuşunda Şok marketin karşısında aklınızda olsun. Nefis tasarımlar var.
 
İşte öyle... hayat hergün bana sürpriz yapıyor. Ben de çok mutlu oluyorum:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder