21 Kasım 2011 Pazartesi

Kısaca HALİT BERKER

 Halit Berker'i 3 yıldır tanıyorum. O zamandan beri de sıkı takipçisiyim. Bunun sebeplerinden biri piyasadaki trendlerle veya satış kaygısıyla hareket etmemesi. Piyasadakilerden farklı, kendine ait tarzı olan bir tasarımcı o. Evinizie sıcak ve farklı bir hava katmak isterseniz  http://halitberker.com/ adresinden ürünlerini inceleyebilirsiniz... 
Kısa kısa sorulara verilen cevapları çok seviyorum. Kişilerin karakterini ve hayata bakış açısını ortaya koyan mikro röportajlar olarak tanımlıyorum bunları. Halit'i de yakalamışken ayaküstü kısa kısa sordum...


Kırmızı : Şeytan gibi
Dünya: Döner durur
Savaş: Politik çözümsüzlük
Köpek: En iyi dostum köpeğim fogy
Ağaç: Sonsuz bir orman
Gökdelen: Göğü delen
Sandalye: Dört bacak
Koku: İhtiras
Kış: Kar-şömine-dvd
Istanbul: Güzel ve çirkin
Stil: Karizma
Ev: En huzurlu mekan
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder