29 Kasım 2011 Salı

Bloggerlar bunu mutlaka okuyun!


Geçen gün bloggerlar arasındaki kıyasıya rekabet sonucu ortaya çıkan bir takım çekişmelerden bahsetmiştim. Buradan bakabilirsiniz. Bu konu ile ilgili o kadar çok yorum aldım ki. Meğer ne dertliymiş bloggerlar. Şimdi tüm bloggerlara tekrar seslenmek istiyorum. Eğer sizin de PR ve reklam ajanslarıyla ilgili veya diğer bloggerlar ile ilgili bu konuda olumlu ya da olumsuz fikirleriniz veya bizzat yaşadıklarınız varsa bana yazın hep birlikte paylaşalım. Maksadım ortalığı kızıştırmak değil. Blog yazmaya yeni başlamış veya kendi halinde, etliye sütlüye dokunmadan blog yazan ancak başka bloggerlar tarafından dışlanan veya önü kesilmeye çalışılan birçok blogger olduğunu gördüm. Bu durum gerçekten can sıkıcı. Çünkü blogların temel felsefesi nedir; özgürlük... Özgürce yazmak, özgürce fikir paylaşmak, özgürce hareket edebilmek. Bir başka bloggerın hareket alanını kısıtlamak bloggerlık felsefesine uymaz!

info@freemag.com.tr adresine bu konudaki yorumlarınızı bekliyorum...

.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder