19 Kasım 2011 Cumartesi

Sıcak bir gelişme var Milano'dan...

Bir önceki postta anlattığım Milano "Science of Peace" konferansına Türkiye'den Veronesi Vakfı Türkiye temsilcisi ve Kansersiz Yaşam Derneği Başkanı Dida Kaymaz ve onun davetlisi olarak da ben katıldım. Haydi kaplumbağacım gel benimle İtalya'ya, dünya barışı için millet neler yapıyor gör, ufkun açılsın hem hava alırsın dedi beni de getirdi. İyiki de getirmiş:)


Veronesi Vakfı konferansın ev sahipliğini yaptı. Dida'nın yanındaki dünya şekerleri de Veronesi Vakfı çalışanları. Tüm gün boyunca herşeyin kusursuz olması için deliler gibi koşturdular...


Bu postu aslında size şu haberi vermek için yazıyorum; Dida Kaymaz, Umberto Veronesi ve vakfın müdürü gelecek günlerde Türkiye'de büyük bir organizasyon planlıyorlar. Vakfın Türkiye temsilcisi Dida Kaymaz, yakın gelecekte bu büyük organizasyonun detaylarını görüşmek için Veronesi vakfı yöneticilerini ve Umberto Veronesi'yi Türkiye'ye davet etti. Ben daha fazla açıklama yapmaya yetkili değilim. Gelişmeleri  http://www.kansersizyasamdernegi.org/ adresinden öğrenebilirsiniz...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder