25 Kasım 2011 Cuma

Blog ödülünü alanlar memnun mu değil mi?




2011 Turkcell Blog Ödülleri sonuçlarının açıklanmasına az bir zaman kaldı. Dün burada bahsetmiştim;  bu yarışmalar önemli, bloggerları keşfetmek, onları cesaretlendirmek ve blog zenginliğini arttırmak açısından... Geçen senenin Kadın kategorisi 3.sü Browni idi... http://browni.net/ 
Tabi ödül alanların hepsi benimle aynı fikirde olmayabiliyor. Ya da herşey dışarıdan göründüğü gibi de olmayabiliyor. Bakın ödül kazandıktan sonra bloggerlık hayatında ne değiştiğini sorduğum Browni'nin cevabı;

 "Hayatımda bir şey değişmedi diye özetleyebilirim. Her ödül bir tutulmamalı tabii ama en azından benim aldığım ödülün bana bir katkısı olmadığı kanaatindeyim.
Ha, bir tek blogumu anlatırken işin ciddiyetini kavrasinlar diye bazen "bir de ödülüm var" şeklinde hava atıyorum
."



Size ödül kazananların görüşlerini yazmaya devam edeceğim. Bakalım çoğunluk ne diyecek ben merak ettim şahsen:)


.

1 yorum: