27 Kasım 2011 Pazar

Mustafa Soydan'ın projesine katkıda bulunun...



Mustafa Soydan'ı belki hepiniz tanımıyorsunuz. Geçen gün bahsetmiştim illüstrasyonlarından... Moda ile ilgili illüstrasyonlar çiziyor. Sabah bana uğradı ve bir projesinden bahsetti. Kahve molasında, sabah vapurda giderken, yani bulduğu her fırsatta sürekli çiziyor Mustafa. Bu onun için bir tutku ve tutkuyla yaptığı bu çizimlerini de daha çok kişiyle paylaşmak istiyor. Hatta insanların üstlerinde, çantalarında, ayakkabılarında, duvarlarında görmek istiyor... Bununla ilgili bir projeyi de hayata geçirmek üzere. Sizden isteğim bu konuda fikirlerinizi ona mail atmanız ya da bu yazının altında yorum olarak paylaşmanız. Bazen fikirler üstüste konunca küçük projeler devleşir. Neden olmasın haydi fikrinizi yazın:)

Mesela bu illüstrasyonlara sahip olmak ister misiniz?
Bu illüstrasyonları nasıl bir ürün halinde görmek istersiniz?
Ayakkabı, çanta, aksesuar, çorap, tablo vs... ne ama?
Dilerseniz bu adrsten tüm illüstrasyonlara bakabilirsiniz... http://mustafasoydan.blogspot.com/
Bana sorarasanız ben en üstteki kızın, duvar tabağını asmak isterim salonuma.

Mustafa'ya not: Çektiğim videoyu yükleyemedim bir sorun oldu blogspotta, ama bekleyemedim postu girdim, sabırsızım da:)

Hadi öptüm hepinize iyi pazarlar:)))


1 yorum:

  1. Mesela ben şunu küpelerimde ya da yüzüğümde görmek isterim..http://mustafasoydan.blogspot.com/2011/03/red-fashion-illustration.html

    YanıtlaSil