21 Temmuz 2011 Perşembe

CEMİYET HAYATI "SANAL ALEM"DE NE ALEMDE?





Feryal GÜLMAN


İnternette ne kadar vakit geçiriyorsunuz?
Günde birkaç saat diyebilirim. Zaten maillere artık telefon vasıtasıyla ulaşabildiğim için bilgisayar kullanımına da coğunlukla ihtiyaç duymuyorum.

Düzenli olarak her gün internet kullanıyor musunuz?
Evet düzenli olarak maillerimi her gün okuyorum ve cevaplıyorum. Genellikle tatil programlarımı otel rezervasyonlarımı internet vasıtasıyla yapıyorum. Yenilikleri izliyorum, takip ediyorum.
Facebook, twitter ve başka sosyal ağlarda hesaplarınız var mı? 
Hayir hicbirine üye degilim
Blogları takip ediyor musunuz? 
Düzenli olmasa da bazı siteleri ve blogları takip ediyorum. 

Hangi blogları ve siteleri takip ediyorsunuz? 
style.com, luxuryholiday.com gibi siteleri, red carpet, vogue blog
gibi bir kaç bloğu takip ediyorum. 
Blogları nereden kesfediyorsunuz? 
Ciddi bir blog takipçisi değilim. Bilgisayarda da gerekmedikçe vakit geçirmekten hoşlanmıyorum. Teknolojiyi ve yeni çıkan her şeyi bilmeyi, haberdar olmayı seviyorum ama bağımlı olmayı sevmiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder