23 Temmuz 2011 Cumartesi

FACTORY GİRL'ÜN KURUCUSU DİDEM SÖZEN İNTERNETİ NE İÇİN KULLANIYOR?


Didem SÖZEN Berlin Factory Girl kurucusu ve işletmecisi

İnterneti düzenli olarak kullanıyor musunuz?
Her gün düzenli internete giriyorum, internet bagimlisi olmadigimi cok net söyleyebilirim. Bu aralar hiç vaktim olmasa da, en azından güncel haberlere bakmak için 5 dakikam beni ritmimden koparmiyor.  


Ne kadar zamanınız internette geçer?
Bazen sadece 5 dakika, bazense gerektiği ve yettiği kadar. Eğer bir enformasyon peşindeysem, bilgiye ulaştıktan sonra daha fazlasına ihtiyaç duymuyorum.


Hangi sosyal ağlarda varsınız?
Twitter'da hayatımın detaylarını paylaşmak amacı ile değil, benzer işlerle uğraşanların güncel trafiğini kaçırmamak için varım (thegastroaid). Facebook'u ise özellikle Avrupa'da değişik akrobatik tekniklerle hızlı ve oldukça efektif bir coğunluğa ulaşabilme ağı olduğu için seçtim. ( Factory Girl Berlin ) Tüm bu teknoloji karşısında şaşkınlaşmış olsam da, bir tarafım ignore etmeye calışsa da, belli bir mesafenin kollanması şartı ile, sitelere dahil olmanın her hangi bir fenalığı olduğunu düşünmüyorum…


Blog takip eder misiniz?
Hayir, denedim ama cekici gelmedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder