21 Temmuz 2011 Perşembe

DİLRUBA SARIYER ÇELEPÇİ SANAL ALEMDE NE ALEMDE?





Dilruba SARIYER ÇELEPÇİ

İnternette ne kadar vakit geçiriyorsunuz?
İş günleri içerisinde daha çok maillerimi kontrol etmek amacıyla kısa aralıklarla internette vakit geçiriyorum. Herhangi bir konuda araştırma yapmam gerekiyorsa da güvenilir bulduğum web sayfalarını inceliyorum.
Her gün düzenli olarak internete giriyor musunuz?

Hafta sonları dışında düzenli olarak kullanıyorum.
Hangi sosyal ağlarda hesabınız var?

Facebook ve twitter'da hesabim var.
Sosyal ağları ne amaçla kullanıyorsunuz?

Twitter'da hesabım olmasına rağmen fazla kullanmıyorum. Facebook'taki paylaşımlar eğlenceli oluyor. Ayrıca firmamız Derin Design'ın da hesabının olması insanlarla yeniliklerimizi paylaşabilmek açısından faydalı oluyor.
Blogları takip ediyor musunuz?

Bloglari takip etmiyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder