23 Temmuz 2011 Cumartesi

MEKAN İŞLETMECİSİ AYŞEN AKSU İNTERNETİ NE İÇİN, NE KADAR KULLANIYOR?


Ayşen AKSU My Pavyon ve Piyasa Club İşletme Müdürü



Ne kadar sıklıkla internete giriyorsunuz ve ne kadar vakit geçiriyorsunuz?
Vakit buldukça internete giriyorum, yoğun iş temposundan pek fırsatım olmuyor aslında, genelde Avrupa ve Amerika'daki restoran ve gece clublarını inceliyor ve takip ediyorum. Her gün internette en fazla 1 yada 2 saat geçiriyorum.  
Hangi sosyal ağlarda hesaplarınız var?
Facebook ve Twitter hesaplarım var.
  
Bu sitelerden nasıl faydalanıyorsunuz?
Bu sosyal paylaşım sitelerinde My Pavyon ve My Piyasa ile ilgili resim ve yazıları paylaşıyorum.
  
Blog takip ediyor musunuz?
Blog takip etmiyorum.
Not: Cenk Eren ve Ayşen Aksu yeni sezonda yepyeni bir projeye hazırlanıyorlar. Sürpriz:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder