21 Temmuz 2011 Perşembe

OLCAYTO BLOGLARA GEL:)


Olcayto Ahmet TUĞSUZ (müzisyen)

İnternette ne kadar vakit geçiriyorsunuz?
İnternetim gün boyu açık ama sanırım günde en fazla 2 saat internet başında vakit geçiriyorumdur. Tabii bu her hangi bir konu ile ilgili araştırma yaptığım günler için geçerli değil. Böyle günlerde 6-7 saat dahi vaki geçirdiğim oluyor.
Düzenli olarak her gün internet kullanıyor musunuz?
Sabah kalkınca ilk yaptığım iş interneti açmak.
Facebbok, twitter ve başka sosyal ağlarda hesaplarınız var mı?
Sadece Facebook hesabım var. Arkadaş seçiminde çok seçici davranıyorum. Bu seçiciliğim nedeni ile de Twitter kullanmıyorum.
Facebbok'u kullanma sebepleriniz ne?
Bu sosyal ağdan hem çok sık göremediğim arkadaşlarımla ilişkimi sürdürmek hem de hepsini özenle seçtiğim Facebook arkadaşlarımın yüklediği ilginç yazı ve görüntüleri takip etmek için yararlanıyorum.
Blogları takip ediyor musunuz?
Takip edecek kadar ilginç bir blog henüz yakalayamadım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder