23 Temmuz 2011 Cumartesi

BİR BLOGGER'IN İNTERNET DÜNYASI

Seyda YALVAÇ Universal Hastaneler Grubu Kurumsal İletişim Müdürü
http://seydayalvac.tumblr.com/ 

İnternette ne kadar ve ne için vakit geçirirsiniz? 
İşim gereği kullanmamın dışında akşam evdeyken sosyal ağlara ve takip ettiğim bloglara girmek için kullanıyorum. Ortalama 3 saat diyebiliriz.
Hangi sosyal paylaşım sitelerinde hesabınız var?
Facebook, Friend Feed ve Twitter


Bu sitelerde olmak size ne fayda sağlıyor?
Facebook’u artık pek kullanmıyorum. Twitter en fazla kullandığım sosyal ağ. İlk giriş amacım, mesleğimle ilgili hem yerel hem de uluslararası sektörü takip etmekti. Ancak sonrasında, yepyeni dostluklar, yepyeni ortamlar, yepyeni kapılar açıldı… İletişimcilerden oluşan düzenli bir grubumuz var. Ayda bir kere toplanıp yemek yiyor, sohbet ediyor ve paylaşımlarda bulunuyoruz. Bunun dışında toplandığımız dostlar da oluyor tabi.


Blog takip eder misiniz?
Blog hayatımda 2-3 yıldan beri var. Önceleri arkadaşlarımın açtığı seyahat, yemek vb. blogları takip ediyordum. Sonra bir arkadaşım (Bülent Turgut) beni o kadar heveslendirdi ki kendi blogumu açtım. Tumblr kullanıyorum. Blogumun adresi seydayalvac.tumblr.com. Adı “Benden Dökülenler”. Adından da anlaşılacağı gibi hani zaman zaman dolup taşar, coşarsınız ve içinizden birilerine anlatmak gelir ya…İşte benim blogumun amacı bu. Zaman zaman yazıyorum, zaman zaman kitap tanıtımı yapıyorum, zaman zaman seyahat ettiğim, aşık olduğum şehirleri anlatıyorum, zaman zaman mesleğimle ilgili örnekleri paylaşıyorum ve bir de son bağımlılığım fotoğraf var… Yani doldukça bloguma doğru akıyor duygularım…


Blogları nereden keşfediyorsunuz?
İlgili olduğum konular var. Gezi gibi, tasarım gibi, fotoğraf gibi, reklamcılık gibi… Hem kendi üye olduğum tumblr’da (ki tumblr’ın çok güzel bir keşfet bölümü var) hem de google üzerinden arama yaparak buluyorum. Zaten bu dünyaya girdiniz mi zamanla blogger’larla karşılaşıyor, tanışıyorsunuz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder