14 Şubat 2012 Salı

1001 gül kaç kişinin kısmeti oldu...

Bir sevgililer gününü daha geride bırakmak üzereyiz... Ben bugünü sevgilisiz geçiren biri olarak, sokaklarda, internette, yakınlarımda birbirine aşkını haykıran, gözgöze, dizdize, dudak dudağa inasanları izledim tüm gün. Onlar için mutlu oldum. Birbirlerine ilginç sürprizler yapanlar, küsken barışanlar hatta ayrılanları da gördüm ama bugün şahit olduğum 1001 gül hadisesi en enteresan olanıydı...

Hikaye şöyle başlıyor;
Maslak Beybi Giz Plaza'da bir şirketin genel müdürü olan Nilgün Çolak'a sevgililer günü için 1001 tane gül geliyor. O buna şaşırmıyor bile çünkü zaten her sene sevgililer gününde geliyormuş bu güller. Gerçi her sene de olsa insan yine sevinir bunca güle:) O da ne yapıyor? Bu güllerle aynı plazada çalıştığı herkesin sevgililer gününü kutlayıp, gülleri onlarla paylaşıyor. Paylaştıkça çoğalmanın mutluluğu da bu olsa gerek... Plazada çalışan kadın, erkek, çalışan veya görevli herkes bu güllerden nasibini aldı kısacası. Hatta sosyetemizin nadide simalarından Can Has'da oradaydı. Akşam eve giderken karısına götürmüştür gülünü belki de kimbilir:)


İşin benim hoşuma giden tarafı; bir erkeğin bir kadını ne kadar çok sevdiğini göstermek için gönderdiği 1001 gül, bugün onlarca hatta yüzlerce kişinin yüzünü güldürdü. Anlık da olsa... Hoştu, güzel bir jestti:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder