10 Şubat 2012 Cuma

IFW ilk 2 günden aklımda kalanlar

IFW hızlı başladı. Moda, sosyete, bloggerlar, dedikodular, patlayan flaşlar, müzik, adrenalin hepsinden bolca var...
Benim ise ilk 2 günden aklımda kalanlar özellikle Simay Bülbül ve Günseli Türkay koleksiyonları oldu.
Bu arada ben ne modacıyım ne de otör... Sadece halktan biri olarak yorum yapıyorum :)
Simay Bülbül
Her biri çok özenle hazırlanmış bir koleksiyon gibi görünüyordu. Dekolteler çok cesur ve kışkırtıcıydı. En çok da ortadaki elbisenin sırt dekoltesi beni benden aldı...


Günseli Türkay
Kumaşlar ve baskılarının güzelliği kalmış aklımda. Bir de deri detaylar, boyunlardaki aksesuarlar ve elbiselerdeki pencereler...


3. Neredeyse her defileyi birlikte izlemeye gelen Elif Gönlüm ve Gül Saygı gerçekten şeker bir ikili. Uzaktan göründükleri gibi soğuk ve uzak değiller.


4. Işıl Rençber bir moda bloguna çok kızgın. İncitici ve şahsi saldırılarda bulunuyormuş kendisine. Adını buradan yazmak istemiyorum henüz kendisinden onay almadığım için ama yakında mahkemelik olabilirler söliym...



5. Kerimcan 2 gündür ifw'in gözbebeklerinden biri. Rahat tavırları ve iddialı kıyafetleriyle fark yaratıyor. Herkes onun fotoğrafını çekmek için yarışıyor. O da bunun saltanatını sürüyor:) Canan Göknil'in yanında tasarımcıymış öğrendiğime göre...


6. Sosyeteden, bloggerlardan, muhabirlerden bir sürü de dedikodu var ifw'den. Ama onları anlatamam çünkü bana her söylenenin başında "aramızda kalsın" vardı:)


.

1 yorum:

  1. Kerimcan ve arkadaşları... Her İFWde gözlerim onları arıyor ve de hemen buluyor :)

    YanıtlaSil