4 Şubat 2012 Cumartesi

Blogger olmak para kazandırır mı?

Görüyorum ki bazı bloggerlar blog yazılarını hobi gibi devam ettiriyor, bazıları da neredeyse hayatını bu işe adıyor. İstiyorum ki hepsi, hele ki bu işe neredeyse tüm mesaisini harcayanlar bu işten güzel paralar kazansın. Kişilerin hayatını idame ettirebilecek bir meslek dalı haline gelsin boggerlık. İnşallah o günleri de görürüz. Ben röportaj yaparken bloggerların da bu konudaki görüşlerini alıyorum. Buradan sizinle paylaşıcam ara ara... Bakalım onlar bu konuda ne düşünüyor?


Pinstyle moda blogunun blogerı Pınar Yazgan'a sordum;
Pınar bloggerlıktan para kazanılır mı?
Tabi ki  kazanılır ve zaten de kazanılmalı diye düşünüyorum. Ama ince bir çizgi var, moda sektörünün hiçbir dalı para kazanmak için yapılmamalı. Severek yapılan her iş illa ki her konuda başarıyı getirir zaten.




.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder