27 Şubat 2012 Pazartesi

Anne-çocuk blogger'ları bu posta yorum bekliyorum...

Yeni yayın hayatına başlayan bir TV kanalı, geçtiğimiz Cumartesi günü aileler ve özellikle anneler tarafından sıklıkla takip edilen anne blogger’lar ile biraraya geldi. 5-13 yaş çocuklara eğlenerek dünyanın nasıl işlediği hakkında merak ettiklerini öğrenme ve bilgi dağarcığını genişletme fırsatı sunan kanal, anne blogger’lardan tam destek aldı vs vs vs vs.....



Yukarıda okuduğunuz paragraf ve fotoğraflar, geçtiğimiz Cumartesi bloggerlar ve haberde adı geçen kanalı temsil eden PR şirketi ile yapılan ortak bir çalışmayı özetliyor. Ben hep merak ediyorum böyle çalışmalarda PR şirketleri neye göre seçiyorlar etkinliklere davet edecekleri bloggerları. Bloggerlardan  bu konularla ilgili çokça şikayet alıyorum. Bazı bloggerların çok kayırıldığıyla ilgili... Tabi ki takipçisi fazla olan bloggerlar bu gibi etkinliklere davet edilme konusunda öncelikliler o ayrı. Ama bu konuda hakkı yenen bloggerlar da yok değil bunu biliyoruz...
İsterseniz şöyle birşey yapalım; Eğer siz de bir anne-çocuk veya aile bloggerı iseniz (ya da başka), bu etkinliğe ya da benzerlerine davet edilmediyseniz ve bundan dolayı şikayetçiyseniz, sesinizi duyurmak istiyorsanız şu anda okuduğunuz postun altına bir yorum bırakın lütfen... Ben sesinizi duymak ve duyurmak istiyorum!
Not: buraya açık açık yazmak istemiyorsanız bu konuyla ilgili tüm beklenti ve şikayetlerinizi gamze@freemag.com.tr ye bir mail atın lütfen:)

.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder