10 Şubat 2012 Cuma

"Ben Kızımı Vermem" ya sen?

Çocuk Gelinler’ konusu Türkiye’nin kanayan yarası malesef. İşte bu konuya dikkat çekmek amacıyla Gelin Dergisi çok kutsal bir projeye imza attı ve 9 ünlüyle birlikte bir takvim hazırladı. 
Projenin adı "Ben Kızımı Vermem." Projede yer alan isimler;
 Hakan Yılmaz, Tan Sağtürk, Ebru Cündübeyoğlu, Burhan Şeşen, Neşe Erberk, Yeşim Salkım, Ebru Cündübeyoğlu, Ece Doğulu, İdil Çeliker ve Burçin Orhon... 


Tüm bu isimler kamera karşısına geçti ve çekilen fotoğraflarla çok şık takvimler yapıldı. Takvimlerin satışı bu adresten www.gelindergisi.org yapılacak ve tüm geliri Uçan Süpürge Kadın İletişim ve Araştırma Derneği’ne bağışlanacak.
Gecenin lansmanı da geçtiğimiz akşam Fuat Paşa Yalısı'nda yapıldı. Fuat Paşa Yalısı böyle oranizasyonlara eskiden beri hep destek verir zaten ona ayrıca bir alkış lazım...
Bu arada gecenin sürprizi Burhan Şeşen ile Yeşim Salkım’ın düetiydi.
Açılış konuşmasını da Gelin Dergisi'nin sahibi ve projenin yaratıcısı Nurten Bayır yaptı.


Not: Gecenin sunuculuğunu yapan Gamze Karaman'ın kıyafeti Aydın Göynü'ymüş. 
Çok şıktı!

Gelin Dergisi'ni, proje koordinatörü Pınar Yazgan'ı ve projeye destek veren herkesi canı gönülden tebrik ederim. Dileğim tüm emeklerin yerine ulaşması. Yolunuz açık olsun...


Aşağıdakiler de projeye katılan ünlülerin çocuk gelinler konusundaki mesajları...
HAKAN YILMAZ: Küçük gelinler, küçük beyinlerin yarattığı bir acıdır. Kızlarımızı okutarak bu acıya dur diyebiliriz. “Ben kızımı vermem, sen de verme!”
TAN SAĞTÜRK: Kızlarımız uyusunlar, büyüsünler, yaşasınlar sonra gelin olsunlar. Çocukluğunu yaşamamış gelinlere ve annelere hayır. “Ben kızımı vermem, sen de verme!”
BURHAN ŞEŞEN: Tıpkı şarkımda dediğim gibi; “Ben büyümeden, büyütemem.” İşte bu her şeyi anlatıyor. “Ben kızımı vermem, sen de verme!”
YEŞİM SALKIM: Annelerin yüreği dağ gibidir ve karşısında kimse duramaz. Bunun için annelere sesleniyorum; “Kızlarınız çok değerli, onların harcanmasına, acı çekmesine izin vermeyin.” “Ben kızımı vermem, sen de verme!”
NEŞE ERBERK: Daha çocukluklarını yaşayamadan küçücük kızların kadınlığı yaşamalarını beynim ve ruhum kabul etmiyor, asla da etmeyecek. “Ben kızımı vermem, sen de verme!”
EBRU CÜNDÜBEYOĞLU: Oyuncak bebeklerle oynamak yalnızca onların hakkı. “Ben kızımı vermem, sen de verme!”
BURÇİN ORHON: Kızım benim çok değerli, bir başkasının ona aynı önemi ve değeri verebileceğine emin olana kadar benimle olacak, olmak zorunda. “Ben kızımı vermem, sen de verme!”
İDİL ÇELİKER: Çocuklarımız bizlere Allah’ın bir emanetidir ve onlar kendi kararlarını verebilecek bilince ve olgunluğa erişmeden yanımızdan ayıramayız, ayırmamalıyız. “Ben kızımı vermem, sen de verme!”
ECE DOĞULU: Benim kızımın hayalleri kıymetli, ileride okuyarak meslek sahibi olacak. Senin kızının hayalleri ne olacak? "Ben kızımı vermem, sen de verme!


.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder