26 Şubat 2012 Pazar

Engin Altan Düzyatan ve Özge Pirinçci dün gece neredeydi?

Dün akşam blogger bir dostum ile söylemesi ayıp evde rakı-balık keyfi yaptık. Gecenin ilerleyen saatlerinde de tabi ki yerimizde duramadık Reasürans'a gidelim dedik... Karnımız aç olsaydı kesinlikle harika bir Meksika restoranı olan Ranchero'da yerdik. Gayet tok olmamıza rağmen yine de uğramadan edemedik...


İyiki de uğramışız, dünyaca ünlü çanta tasarımcımız Emre Ertürk'ün New York'tan gelen arkadaş grubu Ranchero'da doğumgünü kutluyorlardı. Fotoğrafta soldaki grup New Yorklu arkadaş grubu, Emre Ertürk'ün yanındaki de Ranchero'nun sahibi. Bu arada eşi Meksikalı, nefis Meksika yemekleri yemek isterseniz mutlaka uğrayın... Köşe yazarı sevgili Onur Baştürk de yanlarındaydı ama o fotoğraf çektirmeyi sevmiyor. Ben çektim yine de ama buraya koyarken onu kestim sadece yanağının bir parçasını görebilirsiniz koymicam diye söz verdim çünkü! Aşağıdaki fotoda sağdaki o:)


Doğumgünü çocuğunu tebrik edip, herkese iyi eğlenceler diledikten sonra Koridor Bar'a gittik. Koridor'un barmeni Gökçe'yi bilen bilir. Çok karizmatik ve cool'dur. Dövmeleri ile meşhurdur. Bakın sizin için de bu seksi pozu verdi bana awwwwwww:)))


Tüm gece onun hazırladığı shutlarla ve djin nefis müzikleri eşliğinde neşemiz de keyfimiz de gıcırdı..
Koridor'da tam müzikler hızlanıp biz de tepinmeye başlamıştık ki, mekan içinde ani bir hareketlenme oldu. Ünlü birilerinin geldiği sinyali gelince  derhal olay mahalline görev başına uçtummm. Son günlerde reklamlarda yana taradığı saçlarıyla çok konuşulan Engin Altan Düzyatan ve oyuncu sevgilisi Özge Özpirinçci gelmişlerdi... O Engin ne tatlı bir adammmm, yersiniz o derece...
Bir hayranları ile birlikte (o da blogger @CNKYDMR) yine sizin için onları da çektim. Sizin için neler yapıyorum görüyorsunuz çek Allah çek:))


Koridor'dan sonra Melon'da geceyi noktaladık. Oradan sonrasını anlatmicam artık birazı da bana kalsın:P


.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder