29 Şubat 2012 Çarşamba

Ece Vahapoğlu gibi vücudunuz olsun istemez misiniz?


Dün akşam Edition Otel'de Ece Vahağoğlu'nun kitap lansmanı vardı. Özetle 60 günlük sıkı bir beslenme ve spor kürü ile ne hale gelebileceğinizi gösteriyor kitap. Ben size özetliyeyim...
Hayvanlar gibi hareketler yapıp, hiçbir şey yemeyeceksiniz:)) Şaka şaka... Kitabı alırsanız bu mucizevi değişimi görebilir, nasıl yapabileceğinizi öğrenebilir ve belki yaz gelmeden siz de idealinizdeki vucuda kavuşabilirsiniz...
Ece'yi 60 gün çalıştırarak vücudunu şekle sokan öğretmeni Tony Hill biliyorsunuz Kıvanç Tatlıtuğ'un da baklavalarını yapan adam. Kutsal Tony:))) Bu arada Tony 52 yaşında ama en fazla 35 gözüküyor.... Ondan ders almak isterseniz Edition Otel'den ulaşabilirsiniz...
Edition oteldeki lansmana kimler geldi görmek isterseniz aşağıda hepsi var buyrun bakın....


Bu arada biz gazetecilerin pis huyları vardır ya. Bir açık yakalamak filan gibi.. Ben de tüm gece Ece'ye yakından baktım ve hep bir kusur aradım, selülit ya da çatlak filan ama bulamadım, malesef kusursuz:)






.

1 yorum:

  1. ece vahapoğlu daha önce de devamlı spor yapan, aktif bir kadındı . acaip bir değişimden söz etmek zor. kadın yıllardır düzenli spor yapmaya borçlu bu vucudu , 60 günlük programa değil. tamam kitabı satsın ben de alıcam ama insanları yanıştmaya da gerek yok.

    YanıtlaSil