9 Mart 2012 Cuma

Bir Perşembe akşamı...

Dün akşam 3 magazin devi ve birkaç değerli celebrity'miz ile beraber Sunset'te yemekteydik. Yani mekanın en ağır topu bizim masaydı. Eee basının gücünü kimse inkar edemez herhalde değil mi :) Tahmin edersiniz ki konular sosyete ve cemiyet hayatına değmeden geçmedi...
Neler öğrendim neler ama söz verdim yazmayacağıma. Sadece küçük bir tüyo vermem gerekirse... Cumartesi gününü bekleyin. Türkiye'nin en zengin ve sansasyonel işadamlarından birinin yeni çıtır sevgilisini görceksiniz:)


Neyse... bu konuyu daha fazla uzatırsam ağzımdan bir şeyler kaçırabilirim. Yemekten sonra W Otel'deki Bora Uzer partiye uğradım. W Otel'in barında küçük ama dev bir sahne kurmuşlar. Bora hem DJ lik yapıyor hem de mikrofonla çaldığı parçalara eşlik ediyor, arkasındaki dev interaktif  ekran da Bora'ya... Tam 8 kişi çalışıyormuş o platformun arkasında.



Bora'nın kardeşi Tahsin organizasyonun en aktif şahıslarından biri. Türkiye'de mekanların değişikliklere ne kadar kapalı olduğunu, birer DJ koyarak kolaya kaçtıklarını ancak yeniliklere daha açık olmaları gerektiğinin altını çizdi. Tabi Bora Uzer ve ekibinin yaptığı müzik türü biraz maliyetli çünkü dediğim gibi sadece sistemin çalışabilmesi için perde arkasında 8 kişi vardı. Böyle olunca da hiçbir mekan elini taşın altına koymuyor tabi. W Otel yeniliklere açıktır biliyorsunuz. O nedenle de ben çok severim. Dün akşam ilk kez denedikleri showlarından herkes çok memnun kaldı. Çok genç, dinamik ve tatlı bir ekibi var Bora'nın. Kararlılar, Türkiye'ye bu sistemi sevdirecekler:)



Bu arada neredeyse unutuyordum. Partide duayen müzik adamlarımızdan İzzet Öz'ü görünce erovizyon parçamız ve Can Bonomo'yu nasıl bulduğunu sordum. Kendisinin ve M.F.Ö grubundan Özkan'ın favorisinin Bora Uzuner olduğunu ama Can'ın seçildiğini söyledi. Parçayı nasıl bulduğunu sorunca da "valla inanmicaksın ama hala tam olarak dinlemedim..." dedi. İzzet Öz'ün erovizyon parçamızı hala dinlememiş olmasına inanmak istemedim:))



..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder