3 Mart 2012 Cumartesi

Moda blogu Girlshygirlguide ile blog dünyasını konuştuk…



Blog açma fikri ne zaman ve nereden çıktı?
2009’un Kasım’ından beri paylaşımda bulunuyorum. Nette çok gezinirim öyle böyle değil saatlerimi harcıyorum. Dolayısıyla çok fazla şey buluyorum ve aa çok güzelmiş diyip kalıyordum eskiden. Bunları birilerine gösterme isteğini azıcık da olsa bastırır bir blog diye düşündüm.. Evet şu an izleyicilerimle bu ihtiyacım sağlanıyor:) Bir de yakın zamanda http://bultencenneti.blogspot.com/ adı altında sadece basın bültenlerini paylaştığım bir blog daha açtım.

Bloggerlık dışında ne iş yapıyorsun?
Aslen öğrenciyim, iktisat okuyorum. 4 senedir çeşitli organizasyonlarda çalışıyorum. Şu an Socrates Event adı altında bir ajans sahibiyim.

Hangi moda bloglarını takip ediyorsun?
Yüzlerce:) Sanırım bu soruyu hangilerini seviyorsunuz diye cevaplasam problem çıkmaz =P
mellow mayoness
http://blog.mrslilien.com/ ve anketi saçmalaştırmak istemediğimden ilk aklıma gelenleri yazdım bıraktım..

Diğer moda bloglarından farkın ne?
Blogumu ilham verici bir kaynak olarak tasarlamaya çalışıyorum, bilmediğimiz okadar güzel üretimler var ki bunları bulmak için çabalıyorum. Blogumda hiç görmediklerinizi paylaşmaya çalışıyorum..

Favori modacıların kimler?
3.1 Phillip Lim ve Alexander Wang tasarımları özellikle beklediklerimdir.

Takipçilerinin artması için neler yapıyorsun? Onlarla tanışıp, görüşüyor musun?
Olabildiğince sosyal medyada bulunmaya, onlara sadece blogda değil hızlı bir şekilde facebook ve twitter üzerinden de paylaşımlarda bulunmaya çalışıyorum.. Ben beni ucundan bile olsa takip eden herkes ile tanışmak isterim, kendimi daha iyi anlatabilmek için artık yavaş yavaş tanışıyorum onlarla yeni arkadaşlıklarım doğmaya başladı:)

Blog yarışmalarına katılıyor musun?
Olabildiğince katılıp twitter ve facebookda da paylaşmaya çalışırım. Ne verilirse verilsin sonuçta emek var..

Diğer bloggerlarla aran nasıl? Kıyasıya bir rekabet olduğunu biliyoruz ve bazen bloggerlar birbirine zarar verici boyuta gelebiliyor. Bu konuda ne düşünüyorsun?
Ben ilk başladığımda böyle şeyler yoktu araya markalar girdiğinden beri bu hediye olayları falan sanırım insanlar bu ödüller ve hediyeler için birbirini parçalar oldu.. Yoksa eskiden sadece bir günlük tutulurdu adı bu ödülü de yok.. Benim blogumdan tek beklediğim takdir görmek.. İnsanlar paylaşımımdan yararlanırsa ne mutlu bana. Tabi ki ödül kazanmak isterim ancak ben bunu meslek olarak yapmıyorum (henüz) bu benim bir çok yönümden sadece biri. Hırs gücümü vampirliğimi iş hayatı gibi diğer yönlerimde harcamam benim açımdan daha iyi olur..

Nelerden ilham alırsın?
Nette bulduğum kalp biçiminde bir kibritten bile bir sürü şey çıkarıyorum :P


Geleceğe dair planların ve hayallerin neler?
İkizler burcuyum bir anım bir anıma uymaz. Çooook uzun dönemlere ait planlar yapamıyorum.. Şu an için yeni kurdugum ajansım adına planlarım var.. Blogum adına da en az 3 bin izleyici ve binlerce yorum:) Bir de Girlshygirlguide ismi söylemesi zor ama herkes tarafından bilinse ne güzel olur:)

 .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder