7 Mart 2012 Çarşamba

Gül Gölge'yle ilgili merak ettiğim 2 şey...

Gül Gölge Saygı'yı çok seviyorum ve beğeniyorum. Boyunu, posunu, karakteristik yüzünü, stilini, cana yakınlığını. Birçok kişi soğuk ve mesafeli bulsa da bence sıcak ve samimi bir kadın o. Bir de kendine has bir tarzı var. İstemediği hiçbir şeyi yapmaz mesela. Biz de freemag dergi 5. sayı için röportaj yaptık. En çok merak ettiğim 2 sorunun cevabını da bekleyemedim buradan paylaşmak istedim:)


Kamera önü, ışıklar, meşhur olmak, övgü dolu sözler… Tüm bunları bir kenara bıraktınız ve evinizin kadını oldunuz. Özlemiyor musunuz  günleri?
Ben aslında televizyonda kamera arkasında çalışmak istemiştim:) O yüzden de lise yılarında sinema televizyon bölümünde okumak istediğime karar verdim ve kazandim. 4 senelik eğitimim süresince hem kamera önünde hem arkasında çalıştım. O yüzden hem ekran önünü hem arkasını özlüyorum, özlediğim zaman:)
Hep çalışan biri olarak böyle bir es vermek bana biraz zor geldi ilk başlarda. Ama hayat bir anda istediği gibi akıyor. Bu süreç icinde iki cocuk annesi oldum ve araları 18 ay:)
O süreçte bana en iyi gelen sey onların yanında olmak ya da istediğim an eve dönebilmekti. O yüzden çalışmayı hiç düşünemedim:)
Bir senedir rahatım. Büyük oğlum Ali anaokuluna başladı, Emir kendini kurtardı, ben de geziyorum artık:))
Evde kimin borusu ötüyor?
Beniiimmmmmmmm:) !!

Şimdilik bu kadar, röportajın devamını dergide okursunuz:)




.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder