12 Mart 2012 Pazartesi

Neden Buna Hazır Değiliz?


Angelina evet sihirli iksirin sahibi hatta kazanına düşmüş, herkese woooww dedirttiren güzelliğe sahip ... Peki bu kadar mı ? Yani bilemiyorum artık bu durumun reklamı olur mu yada bazılarınız evet param olsa belki de çocuk yurdu gibi bir yer açar daha fazlasını edinirdim diyorsunuz. Bilmiyorum aslında orasında da değilim ben... Benim şu anda düşündüğüm şey hani arkasında durduğumuz hayvan hakları ve hayvan edinme durumu ile bu durum... Belki de kıyaslanmaz ama durup düşünüyorum bu kadar aç, kimsesiz ve sevgiye muhtaç çocuk varken neden buna cesaret edemiyoruz? Doğrusu büyük sorumluluk evet ama bence biraz da bu durumdan kaçıp hayvan edinirken eğer olmazsa bırakırım düşüncesi bana göre... Şu an ben yaparmıydım? Bilmiyorum...ama eminim ki eğer o durumda olsaydım hiç düşünmezdim bunun için...

Sizce gerçekten çok güzel kareler değil mi?



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder