1 Aralık 2011 Perşembe

Bir ödüllü blog Nohut Oda Bakla Sofra

Turkcel Blog Ödülleri (BÖ) yarışmasının bu seneki sonuçlarının açıklanmasına az bir zaman kaldı. Ben bu arada geçtiğimiz yıllarda ödül alanlara, blog hayatlarında neler değiştiğini sormaya devam ediyorum. 2010 Aile blogları kategorisi 2.si Nohut Oda bakla Sofra blogunun bloggerı Gülcan Yaman ile beraberiz... Bakalım blog ödülü almak onun ve blogu için ne değiştirmiş?

                       http://nohutodabaklasofra.blogspot.com/


Blog ödülleri yarışmasına katılırken aslında hiç ümidim yoktu. Blogum adına heyecan olması için katılmıştım hele ki rakiplerimi görünce ümidimi iyice kaybetmiştim. Haberi blogumda duyurdum, herkes cok güzel tepkiler verdi, çevremde blogun ne olduğunu bile bilmeyen çok insan varken benim bu ödül için heyecanlanmam ve oy istemem ütopik oluyordu...
Ama sonrasında yarı finale kalınca tamam dedim 3. olabilirim galiba:))
O dönemde hamileydim ve cinsiyetini henüz öğrenmemiştim, artık ne kadar etkilediyse beni, bir gece rüyamda kucağımda erkek bebeğim ve Tv'de nohutoda blog ödülleri 2.si yazısını gördüm ve sonrasında doktor oğlumuz olduğunu söyledi ve ben gerçekten 2. oldum...

(sır kapısına benzedi bu hikaye de:))

Sonrasında blogum adına aslında birşey değişmedi ben nacizane yazmaya, paylaşmaya devam ettim ediyorum. Şahsım adına ise çok çok mutlu oldum ve belki daha bir özenle daha sık yazmaya başlamış olabilirim...İzleyici sayısı vs gibi şeyleri etkilemediğini düşünüyorum, zaten çok da önemli değil çünkü burası benim terapi alanım, çocuklarımın ve benim hatıra defterimiz. Sosyalleştiğim, öğrendiğim, geliştiğim bir cafe:)

1 yorum: