8 Aralık 2011 Perşembe

Cem Özer ile çay sohbetinden kalanlar...


Evvelsi gün Cem Özer ile Bebek Kahve'de yarım saat muhabbet etme imkanım oldu. Benim gençliğe geçiş dönemimde TV'lerdeki ilk ve tek talk show'u yapan oydu. O dönemde ilk ve tek olmak tüm kızların ve kadınların da gözdesi olmak demektir. Kendisi de anlattı. Bilkent'e söyleşiye gittiğinde derse giren 1 kişi bile olmazmış. Düşünsenize firesiz tüm okul Cem Özer'i izlemeye, dinlemeye gelirmiş. Barlarda, klüplerde kızlar benimle ol diye üstüne atlar, popolarını, memelerini imzalatmak için yarışırmış. Ha ha:)) Dinlemek eğlenceliydi...
Ben merak ettim sordum; hiç şımardınız mı? yani bu muameleyi gören herkes mutlaka ama mutlaka şımarır. Evet şımardım dedi... Ama çabuk geçmiş o şımarıklık dönemi. 
Aşk dedim? Yok dedi, bende şekil değiştirdi aşk dedi. Aşk zaten sadece cinsel bir çekim ve tutkudur, o bir süre sonra geçer ve yerini sevgi alır dedi.
Hedefiniz ne? dedim, yok dedi. 
Hayaliniz? dedim, belki mavi tur kaptanı olmak dedi. Denizi çok seviyorum ama yalnız çekilmez, bir süre sonra sıkılırım o nedenle mavi tur:) dedi... 
Yapacak birşeyiniz kalmadı mı bu dünyada neden hedef yok? dedim. Kalmadı herşeyi yaptım ben dedi.
Medyayı seviyor ama yalan dolan medyadan nefret ediyor. Hatta bir anısını anlattı, 90'lı yıllarda bir magazin fotoğrafçısı ile dövüşünce karakolluk olmuş. Anladım ki bir yumrukla adam dağıtabiliyormuş.
Aşk yok dedi ama ben aşık olmaya hazır, olursa tam da keyfini çıkaracak dönemde bir Cem Özer gördüm.
Babası ölmüş annesi sağ...
Cihangir'de büyümüş, Bebek'te oturuyor, onu en çok Bebek Kahve'de görebilirsiniz..
Çok mütevazi...
Ancak bu mütevaziliğin yanında belki de çok birikimi olduğundan fazla biri o.
Sigarasını kendi sarıyor içiyor,
Dedesinin saatini takıyor,
Bence çok jön,
Yakışıklı ve kibar,
Pashan Yılmazel'le birlikte oynadığı tiyatro oyunu "Oğluma Bir Haller Oldu" 21'inde Bursa'da olacak.
Bence birikimlerinden yararlanılması gereken bir dönemde. Neden TV'lerden ona teklif gelmiyor merak ediyorum...
Onu fotoğraflamak istiyorum. Belki de şimdiye kadar hiç görünmemiş yönlerini, gizli kalmış yanlarını, kafasının içindekileri... 
İnşallah tekrar görüşücez, güzel bir çekim için:)





1 yorum: