15 Aralık 2011 Perşembe

Magazincilerin "SON CENTİLMEN"i


Ben doğru bildiğimi yazıyorum hem de bıktırana kadar. Günlerdir sosyal medyadan yazıp çiziyorum ama yetmedi buradan da yazmak istedim.
Muammer Kapucuoğlu Klass Magazin dergisinin sahibi. 7 yıl önce tek başına kurduğu hatta 3 ay tek başına çıkardığı Klass Magazin dergisi bugün neredeyse kulvarında tek. Neden tek? Bir kere son sayısı ansiklopedi gibi. Vogue'dan başka hiçbir dergi o kadar kalın çıkmadı bu ay. Bir Vogue bir de Klass:)
İkincisi diğer magazin dergilerinden biraz farklı Klass. Çünkü iş dünyasını da, sosyal hayatı da barındırıyor içinde. Vıcık vıcık magazin yapmıyor yani. Üçüncüsü arkasında bir kurum olmadan, 7 yıldır aslanlar gibi ayakta kalmayı başarmış hem de defalarca (afedersiniz) eşek yüküyle reklam alarak ansiklopedi kıvamında sayılar yapmış bir dergi. Bu, derginin başarısı... Bir de Muammer Bey'in şahsı ile ilgili bir başarısı var ki, bu yıllardır dergi toplantılarında bile konu olmuştur bilirim... Muammer Kapucuoğlu her yerdedir. Tüm açılış, davet, eventlerde mutlaka vardır. Takım elbisesiz henüz görmedik kendisini. Alkol ve sigara kullanmaz. Davete gelir, görmesi gerekenleri görür, konuşması gereken kişilerle konuşur ve gider. Bir var bir yok yani... Ortalarda dolanayım, lak lak yapayım, bikaç hanım, kız keseyim, bir iki kadeh de içtik mi ohhhhh derdinde olmadı hiçbir zaman. Olanları biliyoruz zaar... Diğer dergiler onlarca reklamcı çalıştırırken o sadece kendisi ve 1 reklamcı ile onlarca reklamı aldı, yürüdü gitti...
Bu kadar beyefendi, saygılı, çalışkan, güleryüzlü, sıcak ve samimi bir adam bir daha magazin dünyasına gelir mi bilemem ama ben 2. bir örneğini görmedim, tanımadım...
Buradan bir kez daha saygılarımı sunuyorum Muammer Bey, sizi izlemeye devam edeceğiz ve her zaman yanınızdayız:))
Not: Eskiden beraber çalıştığım, bu işe yıllarını vermiş magazin müdürü sevgili dostum Berna Tuna Fenemen, Muammer Kapucuoğlu'nu çekeceğimi duyunca şöyle dedi; "ooo çok sevindim harika bir fikir. Başlık da hazır; SON CENTİLMEN..."
Size katılıyorum Berna Fenemen o magazinciler arasındaki son centilmen...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder