26 Aralık 2011 Pazartesi

Bir çekimin ardından...

Geçen akşam saat 23.30 da başlayan gece 3.30 gibi biten bir çekimdeydik. Fotoğrafçımız Murat Kıvrak, asistanı Taleh Aliyev, styling canavarımız Oben Çeliktürk ile Mafia Hair kuaför Ahmet Ağırbaş'ı çektik. Neden çektik Ahmet'i önce onu söliym...


Bundan 1 ay önce internette bir röportajını okuyup çok etkilendiğim ve saçlarımı kestirmeye gittiğim Ahmet Ağırbaş'ı tanıdıktan sonra herkes tanısın istedim. Farklı bir adam o. Evet biliyorum farklı sözü tek başına hiçbir şey ifade etmiyor ama zaten Ahmet de 2-3 kelimeyle anlatılabilecek bir adam değil. Çok derin bir felsefesi var ve hayatını bu felsefeyle yoğuruyor. Bunların hepsini dergi yayınlandığında röportaj haliyle okursunuz...
Biraz yaptığımız keyifli çekimden bahsetmek istiyorum. Murat'ın bacağındaki sakatlık çekime ket vurdu ama tüm aksiliklere rağmen gece keyifli geçti. Netice tam da istediğimiz gibi oldu. Harika fotoğraflar çıktı ortaya. Harika fotoğraf demek bizim için kişiyi gerçekten ifade eden fotoğraflar demek. Fotoğraflar tastamam Ahmet'i anlatıyor. Siz de görünce çok beğeneceksiniz eminim...


Taleh kah ışık tuttu, kah Murat'ın sakat bacağını ovdu, Oben zaten kıyafetlerle aşk yaşadığından bulutların üstünde raks eder gibi gece boyunca Ahmet'i bir soydu, bir giydirdi... Ahmet'ten istediğimiz sadece durmasıydı... Neticede fotoğraflara yansıyacak gerçek "O" ortaya çıkacaktı. O da gece boyu hiç şikayet etmeden giyindi, soyundu ve performansını hiç düşürmedi. Ben ise sadece izledim. Bu güzel insanlarla çalışabilme şansına sahip olduğum için gurur ve sevinç duyarak izledim...
Siz de gelecek ay bu güzel çekimin karelerini görecek ve bu güzel adamın felsefesini okuyacaksınız...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder