8 Aralık 2011 Perşembe

Melek gibi bir kadın; Melek Baykal



Murat Kıvrak'ı benim sektörüm çok iyi tanır. Yıllardır bu piyasada fotoğraf çeker. Harika bir gözü vardır, onun objektifinden çıkanlar ayrı bir değerdir benim için... Hiç abartmıyorum http://www.garage212.com/ buyrun buradan bakabilirsiniz çektiklerine. Moda dergileri, kadın dergileri, magazin dergileri, bilboardlar, reklam kampanyaları... hepsi fotoğraflarından sebeplendi yıllardır:) Sevgili Murat evvelsi gün beni aradı, yarınstüdyoya çekime Melek Baykal gelecek, çok sevdiğini biliyorum tanışmanı isterim dedi. Ben Melek Baykal'ı 15 yaşlarımda Ferhunda Hanım dizisiyle tanıdım. Acayip sevdiğim bir sanatçıdır. Neden yıllardır sinema filminde oynamadığını merak ederim. Çok iyi bir karakter oyuncusudur. Tiyatro oyunlarında kuvvetli oyunculuk etkisini gördüğüm için söylüyorum.
Dün stüdyoya büyük bir heyecanla gittim ve o kocaman İceberg ile tanıştım:) O gerçekten bir iceberg... Asla ekranlardan ve dizilerdeki rollerinden yeterince algılanamayan ve görünmeyen bir duruşu, bir tatlılığı, birikimi, entellektüelliği, asaleti var. Çok kırılgan ve hassas bir kadın. Çok keskin çizgilerle çizilmiş kaideleri olan bir kadın. Çok güzel bir kadın... ben kendisini Maria Callas'a çok benzettim yakından. Aynı hüzünlü ifadeye ve bence aynı sanatçı ruha sahipler. Ve de tabiki hemen bir çekim hayal ettim onunla. Sevdiğim insanlarla çekim yapmak, benim beğenimi gösterme yöntemim:)
Melek Baykal15 gün sonra bir programa başlayacak, Star TV'de kadın kuşağında. O kadar heyecanlıydı ki. Programın yapımcısı da yılların tecrübesi Hülya Sepken. Garanti iyi iş çıkacak yani... 
Ona buradan bol şans diliyorum ve sevgilerimi gönderiyorum. Tanışmamıza vesile olan Hülya ve Murat'a da teşekkürlerimi.
Not: Tabi ki nefis fotoğraflar çekildi ama ben henüz yayınlayamıyorum. Program başlamadan yasakkk:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder