14 Aralık 2011 Çarşamba

Merve Hasman'a yeni imajı çok yakıştı

Merve Hasman sosyetenin gözbebeği rolünden sıyrılıp fotoğrafçılığa adım attığından beri artık sadece fotoğraflarıyla anılır oldu. İyi de oldu... Ne ikoncanlık ne de sosyete kızı imajı ona göre değildi. Bence fotoğrafçılık ona çok yakıştı ve mesleğinde de çok başarılı. Başarıları daim olsun inşallah...

 ·Uzun zaman sosyetik Güliz Onursal ve Nurettin Hasmanın kızı olarak anıldınız. Üzerinize yapışan bu etiketten kurtulmak istiyor musunuz önce bunu sormak istiyorum. Yoksa bu isimler birçok kapıyı açmanıza yardımcı mı? 
·       Annemle babamın kızı olmaktan gurur duyuyorum. Böyle bir anne babaya sahip olduğum için kendimi çok şanslı hissediyorum . Ama en nihayetinde ben Merveyim.
·      Ne zamandan beri fotoğrafçılık yapıyorsunuz?
·      5 senedir profesyonel olarak fotograf cekiyorum.
·      Fotoğrafçılıkta hedefiniz nedir?
·      Gerçekleştirmek istediğim çok hayalim var fotoğrafa dair…
·      Herkesin kurduğu hayaller vardır. Adını dünyaya duyurmak, kalıcı eserler bırakmak gibi.. Bunların dışında bir hayaliniz ya da idealiniz var mı?
·      Yok
·      Aşk ne ifade ediyor? Aşktan anladığınız nedir kısacası…
·      Aşk...
·      Aşk, hayatınızda önemli bir yer tutar mı?
·      Hayatımda en önemli yeri tutmaz ama evet ben bir aşk kadınıyım.
·      Nelerden ilham alırsınız?
·      Spesifik olarak ilham aldığım birşey yok. Hayat ne getiriyorsa onu yaşıyorum, bu esnada başkalarının hayatlarından çalıyorum.
·      Fotoğrafçılık önem derecesi açısından hayatınızda kaçıncı sırada?
·      Mesleğim ve ikizim benim herşeyim.
·      Sosyal sorumluluk projeleri neredeyse her işin içine entegre ediliyor. Siz böyle projelere destek oluyor musunuz?
·      Çok büyük keyifle yapmak istediğim birşey, bir sosyal sorumluluk projesine dahil olmak. Neden olmasin?
·      Blog açma fikri nereden geldi? Blogunuz ne zamandan beri var ve size ne fayda sağlıyor?
·      Blog açma fikri aslında web sitemin yapım aşamasında fotoğraflarımı paylaşabilmek amaçlı yaptığım birşeydi…
·      Sosyal medyada aktif olarak bulunuyor musunuz? 
·      Sosyal medyada mümkün olduğunca aktif olmaya çalışıyorum…Ama malum, yoğun tempolarda uzaklaşabiliyorum.
·      Sosyal medyanın gücüne inanıyor musunuz?
·      Kesinlikle.





Merve'nin çektiklerini http://mervehasman.com/ adresinden bakabilirsiniz...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder