1 Aralık 2011 Perşembe

Ezra+Tuba

 Geçtiğimiz günlerde kısa bir Milano seyehati yapmıştım biliyorsunuz. Veronesi Vakfı davetlisi olarak dünya konferansına katıldım geldim. Aslında seyahatimi 2 gün uzatıp Ezra+Tuba estelasyonuna da katılacaktım ancak Ezra'nın annesi düşüp hastaneye yatınca estelasyon ertelendi. Bugün hem geçmiş olsuna hem de e-dergim için röportaja Nişantaşı'ndaki showroomlarına uğradım. Hem de yeni sezon cicilerine bakmak istedim. Yolunuz Nişantaşına düşerse mutlaka uğrayıp bakın. Beymen Blender'ın biraz yukarısında kalıyor showroom.


Ben çok dakik bir insanımdır. Hiçbir randevuma geç gitmem hatta en az 10 dakika erken giderim. Nolur nolmaz kimseyi bekletmek istemem. Neyse showroomda evsahibelerinin gelmesini beklerken sade bir nescafe istedim ama yanar döner bir servis geldi:)) Ne özenli bir davranış biçimi. Zarif davranışlarından dolayı bir kez daha teşekkür ederim buradan, ev yapımı cupcakeler nefisti...


Bu arada Ezra ve Tuba'yı beklerken askıdaki ürünlere göz attım. Fotoğrafta da gördüğünüz gibi, Ezra+Tuba'nın kıyafetlerini gördüğünüzde ya size ait hissedersiniz ya da asla giymezsiniz. İkisinin arası olabileceğini düşünmüyorum çünkü çok keskin hatlarla belirlenmiş bir çizgisi var...
Neyse 10 dakika sonunda yani tam vaktinde Ezra ve Tuba da geldiler. Peşinden de bir sürprizle Ezra+Tuba markasının PR'ını yapan Esra Zarakol bize katıldı. Hep birlikte yaptığımız keyifli, neşeli, kahkaha dolu röportajı e-dergide okursunuz. Benim buradan diyeceğim 2 şey var;
Birincisi bugüne kadar 5 kısa film çekmişler. Yakında çekecekleri kısa filmin teması ise aile içi cinsel istismar... Böyle önemli ve hassas bir konuya parmak bastıkları için ben de altını çizmek istedim. Bu konularda sosyal yardım kurumlarıyla da ortaklaşa çalışmalar yürütüyorlar. Ne güzel şeyler yapıyorlar gurur duydum. Elimden ne gelirse onlara ve projelerine katkıda bulunmak için seve seve yardıma hazırım.
İkincisi Ezra ve Tuba'nın cool bir duruşları var ya hani. Onların bu soğuk ve uzak duruşu sadece basına yansıyan kısmı. Yanyana geldiğinizde sürekli gülümseyen, sıcacık 2 genç kadın görüyorsunuz. Çok tatlılar çok:)
Kredi alarak yani yoktan varederek başladıkları tasarım hayatlarında sağlam adımlarla, evrensel bir marka olmak üzere,  kimseye bulaşmadan yürüyorlar... Allah yollarını açık etsin...


Onlar hakkında anlatacak daha çoook şey var. Birkaç post daha girerim sanıyorum:))



.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder