2 Aralık 2011 Cuma

Nikon aşmışşş

Geçtiğimiz gün W Otel'de bir lansman daveti vardı. Evime yakın olan eventlere bayılıyorum:) Bir de Esra Zarakol'un yaptıklarına. Neden mi? Çünkü bana bir sürü haber çıkıyor. Bir kere sosyete, cemiyet ve magazin dünyasından yoğun katılım oluyor çünkü hepsi biliyor ki Esra kötü işe imza atmaz...

Gecede kimler mi vardı?
Deniz Berdan, Ayşe Kucuroğlu, Eda Taşpınar, Derin_Beliz Sarıyer, Berna- Korcan Karar, Melisa Çakarlar, Perihan Akı, Jale Yılmabaşar, Deniz Murathanoğlu, Verda Penso, Alinur Velidedeoğlu, Süleyman Kosif, İrem kefeli, Ezra-Tuba Çetin, Onur Baştürk, İrem Kefeli, Gökhan Kimsesizcan aklımda kalanlar...








Gelelim sadede... O gece bir sürü dedikodu aldım o başka bir post konusu olabilir ama daha önemli birşeyden bahsetmek istiyorum. Nikon'un yeni fotoğraf makinesi gerçekten muhteşem. Ben mütevazi Canon'umla katıldım geceye ve Nikoncular da bütün gece beni taciz etti durdu. Nikon gecesine Canon ile gelmek haaa... diye:)) Buradan hepsine selam söylüyorum; verdiniz de kullanmadık mı:))
Makinanın benim için en önemli şeylerinden biri kamerası. Çünkü ben yaptığım işte hem kamera kaydı alıp hem fotoğraf çekiyorum. Kamerayı test ettim onayladım. Zoom yaparken bile titremeyen bir alet. Benim için en can alıcı noktası bu. Zaten küçücük oluşu, kolay taşınması, pikseli gibi özellikleri üst düzeyde. Benim gibi oradan oraya koştururken tüm gün kamerasını üzerinde taşıyanlar için ağırlığı ideal mesela. Bu arada ben Nikoncuların yerinde olsam bu kamerayla bir kısa film yarışması düzenlerdim. Enfes olur...


W Otel her zamanki gibi güzel servis yaptı, iyi müzikler çaldı. Keyifli bir geceydi Nikon'a ve Esra Zarakol'a teşekkürler...


Bu arada neredeyse unutacaktım en önemli detaylardan birini... Gecede; Alinur Velidedeoğlu, Emre Ergani, ezra+tuba, Ayşe Kucuroğlu, Ahmet Hakan ve Gökhan Kimsesizcan'ın Nikon 1 ile yaptığı çekimlerden oluşan “I am…/Ben…” temalı fotoğraf sergisi de yapıldı. Bakın aşağıda görebilirsiniz...



Aaaa Nikon'dan kimsenin fotoğrafını koymamışım. Bu ürünün ve dolayısıyla gecenin gerçek yaratıcılarına teşekkürler:)

                                                             Yoshida Takashi

Kudret Karacasulu

Meraklıları için NIKON 1 J1, NIKON 1 V1'in teknolojik özellikleri de böyle;

Nikon1, Dünyanın yeni süper yüksek hızlı AF CMOS  görüntü sensörü ve Yeni EXPEED 3 görüntü işleme sistemine sahip. 
Nikon tarafından geliştirilmiş CMOS görüntü sensörü ve görüntü-işleme motoru kombinasyonu ile daha hızlı görüntü işleme ve hem hareketsiz görüntülerin hem de film çekimlerinin reprodüksiyonunun üstün olmasını sağlayan dünyanın en küçük ve en hafif değiştirilebilir lensli fotoğraf makinesi.
 Nikon tarafından üretilen  F-mount NIKKOR lensler ile de uyumluluk gösteren lens bağlantı sistemine sahip.
Kompakt ve günlük yaşantıda basit kullanım sağlayan dört çekim modu “Motion Snapshot, Smart Photo Selector, Still İmage, Movie“ ile kolaylıkla fotoğraf ve video kaydedebilirsiniz.
Hızlı otofokus ve üstün konu izleme sağlayan geliştirilmiş hibrid otofokus ve faz algılamalı AF sistemi ile zor ışık koşullarında hareketli konuları takip edebilmenizi, çeşitli çekim koşullarında optimum odaklamayı sağlar.
 Motion Snapshot modu, ağır çekim olarak oynatabileceğiniz fotoğraf ile full-HD filmi birleştiren dramatik görüntüler elde etmenizi sağlar. Motion Snapshots modunda, basitçe denklanşöre bastığınızda bir fotoğraf kaydeder ve denklanşöre basma zamanından önce ve sonra yaklaşık 1 saniye kadar, yüksek çözünürlükte kısa film kaydeder. Bu filmler Motion Snapshots modunda ağır çekim film olarak oynatılabilir.
 Basit bir şekilde güzel kareler yakalayabilmek için kullanabileceğiniz Akıllı Fotoğraf Seçici modu denklanşöre yarım basıldığında konuya odaklanır ve ara belleğine almaya başlar. Denklanşöre tam basıldığında daha önce kaydettiği görüntüler ve o an belleğe alınan görüntüleri karşılaştırarak otomatik olarak en iyi 5 fotoğrafı hafıza kartına kaydeder.  Böylece seri çekim, sürekli çekimler sırasında en iyi sonuca ulaşmak için zahmetli süreci ortadan kaldırmış olur.

Nikon 1 J1 ve Nikon 1 V1 fotoğraf makinelerinin her ikisi de basit, akıcı, şık ve kaliteli bir tasarımla dizayn edildi. Bu sade fotoğraf makinelerinin modelleri Nikon 1 diye adlandırıldı. Ayrıca makinenin basit, sade tasarımı ile beraber doğru konumlandırmalar sağlam bir tutuş sağlamaktadır.
Dahası bütün bir görünümü sağlamak için lenslerinin renkleri de fotoğraf makineleri ile aynı renktedir.

Nikon 1 J1 3-inç yaklaşık 460k-dot geniş açılı TFT LCD monitör ile ve Nikon 1 V1 ise 3-inç yaklaşık 921k-dot geniş açılı TFT LCD monitör ile donatılmıştır. Her iki monitörde koruyucu cam, ince dizayn edilmiş LCD panel ve açık havada daha iyi görünüme sahip bir yapıya sahiptir. Böylece kullanıcılar fotoğraf ve video çekerken daha keyifli vakit geçirebilirler.

Nikon 1 V1 yaklaşık 1440k-nokta çözünürlüklü, parlak, yüksek-kontrastlı elektronik (EVF) vizör ile donatılmıştır. Yaklaşık %100’lük net, çerçeve kapsamı ve renk filtresi sistemi fotoğrafçının gözü ve hareketli konu arasında oluşan gök kuşağı etkisi gibi renk sapmalarını engeller

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder