16 Aralık 2011 Cuma

Biraz ilham...

Geçen akşam Billur Saatçi Twitter'da bir blog tavsiye etti. Not almıştım, bu sabah bakma imkanım oldu. Nefis bir yaşam blogu. İçinde dekorasyon, moda, yeme-içme, şehir tavsiyeleri hakkında rüya gibi görseller eşliğinde bilgiler var. Blogu incelerken kendimden geçtim... Geçmişi, bu şehre ilk geldiğim zamanları düşündüm. O zamanlar nereden başlayacağımı bilmiyordum. Hiçbir şeyi kaçırmak istemiyordum. Şehirde ilham alacağım yerleri kovalarken bulurdum hep kendimi. Şimdi bakıyorum da, nelerden ilham alıyorsanız hayatınız öyle şekilleniyor. Yemek diyip geçmemek gerek. Müzik diyip hafife almamalı, şehir diyip basıp geçmemeli. Bunların hepsinin her bir köşesinden siz şekilleniyorsunuz...
Blogun adresi bu http://o-d-a.blogspot.com/
Ben kendimden çok şey buldum, bakalım siz beğenecek misiniz...

Yazıyı okuduktan sonra da, biraz ilham için bunu dinlemenizi tavsiye ediyorum....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder