27 Aralık 2011 Salı

İşin Aslı Benim'in "must"ları...

Severek takip ettiğim moda bloglarından biri olan
http://isinaslibenim.blogspot.com/ blogunun yazarı Aslı Kocaoğlu benim için 2012 sezonunun "must"larını yazdı... Ben de noktasına, virgülüne dokunmadan sizinle paylaşıyorum. Bir bloggerın yazısına asla müdehale etmem:)
1: 2012 in benim için olmazsa olmazlarının başında şapka gelmekte mashar fuat özkan üçlüsünün izinden gidip şapkasız çıkmam abi diyorum ...şapkamız GUCCI 
 
2:2012 de de bacaklar foraa max. mini bu balmain elbise "must" ta zirveyi zorlar
 
3: gözler ister bozuk olsun ister şahin gibi renkli optikler benim içinler her zaman "in"
   
4:benim için sezonu geçmicek bir şey daha lauferlar
 
5:MAD MAN  2012 2013 2014 ... ekranlarda sürekli seni görmek istiyorum don draper 
 
6:uzun elbiselerr
   
7: saçlarda 60 lar etkisi
 
8:omuz çantaları pek güzel
 
 9:pırıltı 2012 de her yerde
 
10: bu kolyeler şahane must must mustt

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder